Onsdag den 11 september 2013

Så. Jäkla. Värt det.
 
Missade målet lite, skulle ju beta av en hopplöst stor flexpott med en hel dags ledighet men för att det skulle gå krävdes en sen måndag och en sen tisdag, så hälften av flextimmarna kom från de dagarna.  Nåja, det blir fler jobbfria dagar helt enkelt, och jag har älskat denna på ett sätt som får mig att vilja stanna kvar i sängen imorgon.
 
Ställde klockan på tidigt enbart för att kunna somna om igen. Stack tassarna i flipflops och lufsade ned till bageriet, köpte bröd och tog en långfrukost. Plockade fram färger och penslar, blev inte så nöjd men det brukar bli bättre när man tittar på det efter en dag eller två. Projektet är i alla fall på allvar påbörjat, efter helgen hoppas jag att det mesta är klart.
 
Tog mig in till stan, hängde på Espresso House NK, försökte räkna ut min preliminära inkomstdeklaration, läste Filter och fick sedan umgås med team Shanna över en fluffig mugg kaffe. Bästa sällskapet, de där två.
 
Kom hem till penslarna, till Big Bang Theory och till stekt halloumi. Försöker överrösta diskmaskinen med sång, det går bara ganska bra.
 
Imorgon är det obevekligen jobbvardag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0