Onsdag den 18 september 2013

Gårdagens drop-in-middag var inte så genomtänkt ändå. Jag brukar känna av vätskeförlusten om jag inte preparerar genom att hinka vatten samma dag, och det hade jag ju inte gjort. Har därför varit trasig idag. Kunde flexa bort förmiddagen, tog ett målarpass med Lillebrors beställningstavlor istället vilket kändes skönt att kunna göra. Åkte in till jobbet vid lunch och har sedan dess växlat kaffe och Ipren, men jag är trots det inte mig själv. 
 
Den här terminsstarten har tagit knäcken på mig, orkar inte ens bre mackor, jag lever på yoghurt och mikrad havregrynsgröt. Är vaken fler nattliga timmar än jag sover. Hade verkligen behövt den kommande helgen men det är jobb inplanerat så det är bara att bita ihop. Hoppas få träffa Sanna och Hanna på söndag i alla fall, de är ljusglimtar i ett kompakt jobbmörker.
 
Det blir en lugn kväll, tänker gröt och tänker en skiss på armens muskulatur, sedan sängen. Och så fundera ut en steg-för-steg-plan på hur jag kan förändra.

Kommentarer
Postat av: Sayo

*skickar en kram och John Blund*

2013-09-24 @ 21:46:09
URL: http://sayo.blogg.se
Postat av: Alma

Tack! Hjälpte det? Jag minns inte.

2013-09-27 @ 17:27:13
URL: http://almadrakeritar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0