Söndag den 13 april 2014

Närke denna helg också. Jamenvarförinte.
 
Guddottern Alva gick med på att ses. Jag fick äta så mycket låtsassoppa jag ville, vi kastade får och vi pysslade med målarbok. Och så sjöng hon med kuslig litenbarnsröst: "Lille katt, lille söte kaaatten, vet du att, mor är hääär...", och så blev det alldeles tyst. Katten dog tror jag. Under mors stora toffla kanske.
 
Jonas jobbade, men det innebar upphämtning inne i stan i lördags. Spanade in nya radhuset, och nya lillebror, Felix. Enormt söt, och stadig i kroppen trots sina tre månader. Satt nöjt i knät och blåste dregelbubblor.
 
Korvmästar´n själv grillade åt oss på kvällen; korv till somliga, fläskytterfilé (eller inner-?) till andra. Milla och jag satt uppe till natten med minstingen, skön kväll det där.
 
Barnprogram i soffan från tidig söndagmorgon, brunch med ägg och bacon som senare gick över i en klistermärkesorgie. Sparkcykel till bussen, och hejdåpuss.
 
Messade med Suzana under tågresan hem, efter två timmar var battteriet tömt. Högtflygande planer smiddes, och jag går in i vecka 16 med en grym pepp i ryggen!

Kommentarer
Postat av: Sayo

Gos med gullungarna brukar ge extra kraft också <3

2014-04-15 @ 21:02:33
URL: http://sayo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0