Söndag den 14 september 2014

Ännu en helg läggs till handlingarna.
 
Frukost på Steinbrenner Nyberg i fredags, nytt favoritställe, med en blandning av gamla och nuvarande kollegor. Har inte jobbat en minut denna helg vilket är en seger. Har istället lagt fantastiskt många timmar på promenader i höstsommarvärmen, vissa på måfå, andra fullt planerade till och från Bjurslätts Torg för att underhålla en katt som varit ensam den här helgen. Tog mig i kragen och ritade en teckning, Åke, och skickade den till Hasse. Plockade ihop en apkortsbeställning och skickade iväg, hämtade ut paket och lämnade mina fyra röster (riksvalet plus det lokala om Göteborgs trängselskatt). Följer inte valvakan nu ikväll, kastar bara ett förfärat öga på den då och då.
 
Känner mig rätt så pepp på veckan som kommer, kanske mest inför torsdag eftermiddag som kommer att tillbringas på In-Ex, min absoluta favoritplats inom vallgraven. Med nya pennor och färger i väskan tar vi oss sedan vidare till något café och skissar upp höstens kreativa projekt. Till helgen kommer sedan mina Norrköpingsvänner till stan, det ska firas!
 
Men först - måndag, och håret ska klippas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0