Måndag den 28 december 2015

Både Grace och Hanna var på kontoret idag så ensam behövde jag inte vara, kändes bra. Åkte in till stationen vid lunch för att lämna några böcker till Lillebror som passerade med tåg på väg ned mot Ystad tillsammans med Lili. Fin grej ändå det där, hastiga mitt-på-dagen-kramar.
 
Jobbade några timmar till och var sedan bjuden hem till Christian och Evelin på middag. De är för gulliga, bjöd på raclette och pratade nya husköpet och vips så hade fyra timmar gått. Pussade kattnosen hejdå, och klev just innanför den egna dörren.
 
Världen runt omkring mig är förkyld och krasslig, än så länge har jag undvikit smitta men idag har fingrarna skakat av kyla trots varma kläder. Hoppas på att det är något som går att sova bort. Jag ska nog försöka göra det, planen var en vaken natt för att jobba vidare med bokbilder men jag tror energin just tog slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0