Tisdag den 26 januari 2016

Morgonen startade som alltid i kyrkan, sedan kaffe i sofforna för att stämma av dagen. Ställde iordning för Öppet Hus och hade möte om Blackbaud fram till lunch. Snackade med hantverkarna som var här och bytte ut låsen, åt pad thai på granngatan tillsammans med Ulrika, Åsa och Jacob. Letade fram papper, petade i medlemsregistret, bar varor, bokade in möten, svarade på mail, sedan var den delen av arbetsdagen slut.
 
Nu börjar den andra delen. Tackade nej till kvällens vinprovning med 28+, för sådär måste det vara. Om jag ska kunna jonglera båda mina jobb, admin på heltid och illustratös på halvtid (minst...) utan att tappa någon av bollarna så finns bara det sociala livet kvar att klippa i. Jag är inställd på det, och vill prioritera så. Jag har bett om att de ska fortsätta fråga även om jag oftast kommer att tacka nej nu i vår, får hoppas att de håller ut.
 
Nähä, om man skulle ta och försöka sig på att rita en mexikansk nakenhund då. Jag har världens bästa jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0