Onsdag den 15 februari 2017

Monday Madness på Barbican varje vecka, så i förrgår kväll trotsade jag regn och kyla och mötte upp med Amelie och Thomas för £6-bio. Vi såg "Loving", visste inget om den innan men så fin film, blev lite småkär i den fåordige, manlige huvudkaraktären med klumpiga rörelser. Vackra bilder från USAs söder också , lågt stående sol genom åkergrässstrån och syrsor, älskar sånt.
 
Fortsatte filmtemat igår fast framför Netflix, så äntligen Ex Machina - så bra! Vet att jag är sist på den bollen.
 
Ikväll bryts sviten, ingen film. Istället Ung i London, eventuellt min sista jobbkväll här, nästa onsdag hoppas jag vara på föreläsning istället. Det blir absolut The Chapel senare, kroppen kräver Somersbys cider idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0