Söndag natt den 13 februari 2017

 
 
I fredags bjöd jag in grannarna Simon & Chris på middag. Tre flaskor vin senare fick de rumla tillbaka in till sig. Fint att få sitta runt ett bord och snacka bort en hel fredagkväll, sånt kommer jag att sakna.
 
Lördag morgon fyllde vi container nummer 2 med skräp från kyrkans alla förråd, en stor del av veckan har gått åt till att röja, väldigt skönt att få ordning på utrymmena och det egna kontoret. Så dags nu, lagom tills jag slutar har jag fått den ordning jag vill ha men det är bra för den nya att ta vid någorlunda kaosfritt.
 
Den kvällen jobbade vi alla tre på deltävling 2 av Melodifestivalen - såhär glammigt var det innan vi slog upp dörrarna!
 
 
Gick fint det med, men lite snuvad på helgen känner jag mig. Söndag morgon bjöd även den på lite kontorsjobb, borde ha gjort det igår men tappade helt orken när folket hade dragit vidare på efterfest. Resten av dagen har dock varit min, och jag har betat av en del av en massiv ToDo-lista. Det börjar bli tomt i lådor och på hyllor allt eftersom jag packar ned och rensar bort.
 
Tre veckor kvar i United Kingdom. Det är ju för tokigt hur snabbt tiden kan gå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0